persoonlijke zitinstructie

Zitinstructies

Het correcte gebruik van onze ergonomische bureaustoel is heel belangrijk, BMA Ergonomics gaat hier heel intensief te werk.
Wij leveren iedere Axia bureaustoel tot bij de eindgebruiker, maar hier houdt onze service natuurlijk niet op. Ons team binnen Bma Ergonomics helpt u en uw medewerkers de Axia bureaustoelen op elke individuele gebruiker in te stellen. Want: uw stoel is ook echt úw stoel!

Deze persoonlijke zitinstructie gaat steeds vergezeld van een analyse van de volledige beeldschermwerkplek. Aan de hand van de verschillende pictogrammen op de hendels kan dan overgegaan worden tot een eenvoudige en snelle instelling van onze stoel.

Een optimaal gebruik van uw Axia bureaustoel bevordert uw welzijn op de werkplek en daardoor uw productiviteit. Wie goed zit, kan zich immers ten volle op zijn taak concentreren. Klachten, veroorzaakt door verkeerd zitten, worden zoveel mogelijk voorkomen en het ziekteverzuim wordt tot een minimum beperkt.

Wenst u een herhaling van zitinstructies of heeft u nieuwe medewerkers? Ons speciaal opgeleid zitinstructie team helpt u graag verder.
Interesse in een gratis persoonlijke zitinstructie? Mail ons op service@bma-ergonomics.be

Bekjik ook onze zitinstructiesfilmpjes onder https://www.bma-ergonomics.be/downloads

 

herstelling Axia bureaustoel

Onderhoud

Om de levensduur van onze Axia stoelen te verlengen bieden wij onze klanten een technisch onderhoud aan.
We komen gratis langs, controleren de stoel en voeren herstellingen uit waar nodig. Indien gewenst kunnen ook de zitinstructies herhaald worden.

Bij 24-uursstoelen komen we jaarlijks 2keer langs, de stoelen worden tevens voorzien van een 'onderhoudssticker' zodanig dat u, als klant, steeds snel en eenvoudig de historiek van uw stoel kan raadplegen.

Heeft u vragen over uw stoel? Wenst u nieuwe kussens aan te schaffen? Of gewoon een defect melden?

Mail naar service@bma-ergonomics.be
Wij helpen u graag verder.

Comfort is een persoonlijke sensatie en enkel tijd en gebruik kunnen uitwijzen welke stoel u het beste past. Vandaar dat we ook steeds de kans bieden volledig vrijblijvend een demostoel aan te vragen.

uw zitspecialist
circulaire bureustoel

Circulaire diensten

Axia® Revitalisatie
Door het modulaire karakter van de stoelen, kunnen reeds aangeschafte Axia® bureaustoelen eenvoudig bij de klant zelf gerevitaliseerd worden. Hierbij krijgt de stoel een technische kwaliteitscontrole en worden eventueel  versleten onderdelen vervangen. Op basis van deze controle en vervanging geeft Bma Ergonomics weer nieuwe garantie op de bureaustoelen, en gaan deze weer jaren mee!

Axia® Terugnamepremie
BMA koopt Axia bureaustoelen die aan het einde van hun levensduur zijn terug van de klant.
De meeste bureaustoelen worden na gemiddeld tien jaar afgedankt. Dit is jammer, want veel onderdelen van uw stoel kunnen nog veel langer mee.
Juist daarom krijgt u bij elke Axia bureaustoel een terugneemgarantie. Hoe dat werkt? Uw oude stoel wordt bv. na tien jaar opgehaald door BMA Ergonomics. U ontvangt in retour  een mooie korting op uw nieuwe Axia bureaustoel. Uw oude Axia gaat naar ons demontagestation waar hij uit elkaar wordt gehaald. Onderdelen die geschikt zijn voor hergebruik worden direct weer gebruikt. Alle andere onderdelen gaan terug naar onze toeleveranciers en worden daar gerecycled en gebruikt als grondstof voor nieuwe onderdelen. Zo bestaat een nieuwe Axia® bureaustoel uit ong. 67% recyclaat en is deze voor 99% recyclebaar. Elke stoel van BMA is dus gemaakt met maximale aandacht voor het milieu.

Axia® Smart Use
Een belangrijk onderdeel van de circulaire economie is dat het gebruik van producten centraal staat en niet het bezit. De producten zelf blijven eigendom van de leverancier, zodat hij kan toezien op het behoud van producten in de kringloop. Dit staat bekend als het pay-per-use principe. De gebruiker betaalt bij BMA Ergonomics dus niet voor de stoel maar voor zitcomfort. Dit noemen we slim gebruik ofwel Smart Use.

gebouw bma ergonomics belgië

Technische dienst

Heeft u vragen over uw stoel? Wenst u nieuwe kussens aan te schaffen? Of gewoon een technisch nazicht aanvragen of defect te melden?

Mail naar service@bma-ergonomics.be

Wij helpen u graag verder!

"Stoel is geleverd met deskundige uitleg door een vriendelijke jongeman. Bedankt voor de goede Service !"

Ann